مهاجر کانادا

ای هُدهُد صبا، به سبا می‌فرستمت, بنگر که از کجا به کجا می‌فرستمت.
      Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Vacation tickers

مهاجر کانادا

ای هُدهُد صبا، به سبا می‌فرستمت, بنگر که از کجا به کجا می‌فرستمت.

آخرین مطالب

زندگی در جریان اما به سختی

يكشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱ ق.ظ

خب بالاخره بعد مدتها تلاش بازم بی نتیجه نتیجه ازمونم هم اومد و باز نمره قبولی نیاوردم. همسرم دیگه از شرایط خسته شده بیخیال رفتن شده دنبال کار هست و میگه همینجا زندگی را بسازیم . منم دارم برای ازمون استخدامی اموزش پرورش میخونم گرچه معلمی و اموز ش و پرورش را دوست ندارم ولی چاره ای ندارم اگه قرار باشه اینجا بمونم چاره ای ندارم جز این. ولی من هنوز دلم به رفتن هست با خودم گفتم اگه اینجا بمونم هیچوقت بچه دار نمی شم چون اینده نامعلومی در انتظار همه هست اگه جنگ بشه من بمیرم بچه ام چی میشه اون که مقصر نیس مقصر ماییم که اوردیمش پس حسرتش را به دل میخرم و نمیارمش . بازم دارم یواشکی زبان میخونم امتحان بدم ان شااله نمره بیارم و از اینجا بریم. اصلا میلی به موندن ندارم دلم اینجا نیس. نه اینده ای که دلخوش باشم بهش هرروز هم بدر میشه.

۹۷/۰۳/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
فقط خدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی